Menu

Logo bloga

Logo bloga

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Kino

Cześć. Jestem "nową" redaktorką, chociaż dwa lata temu już nią byłam, ale nie ważne, nie będę przynudzać. (będę się podpisywać #LilyEmily) Ostatnio, z chatu zniknęło kino - pokój na którym leciały filmiki z YouTube'a o msp. Rzadko go używałam, ponieważ zawsze mi się komputer zacinał i nie mogłam grać...
Dlatego to może być jeden z powodów dla których go usunęli. Słyszałam też, że jest jakaś aktualizacja i to tylko na jakiś czas zabraknie kina. Prawdopodobnie coś w nim zmieniają i za jakiś czas kino wróci już poprawione. Tak jak kiedyś było z grą Casting - usunęli ją a potem wróciła poprawiona. Dlatego napisałam do modów. Dostałam od nich odpowiedź: - Zgodnie z zalecaniami i wymaganiami twórców Youtube musieliśmy dokonać pewnych zmian w grze. Z tego powodu możesz doświadczyć zmian w sposobie oglądania filmów oraz używania serwisu Youtube. Tak więc, kino wróci za niedługo ze zmianami. Dziękuję za przeczytanie tego krótkiego posta. Do zobaczenia!

#LilyEmily

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz