Menu

Logo bloga

Logo bloga

środa, 13 maja 2015

Błąd z Pixi Star i wiele więcej

Cześć, tu ja :) Zacznijmy od tego że dawno pisałam posta.. ( Chyba jakiś tydzień temu..) Sami wiecie ;_; ostatnio dużo kartkówek i sprawdzianów. Wybaczcie mi.. Ale teraz do rzeczy :D Zauważyliście chyba po tytule. Nie spodziewaliście się? Ehh.. ja też! Wczoraj wchodzę sobie na jakieś dawne konto z najprawdopodobniej 6 levelem a tam wyświetla mi się takie coś.. (ZDJ SAMA ZROBIŁAM XD)
INFORMOWAŁ - Już wiedzicie.. Prawie 99 % uważa, że Pixi Star. Też bym tak uważała, ale nie mam pewności, czy Pixi nie jest komputerem czy zwyczajnym moderatorskim użytkownikiem!
A tak na marginesie, ci Ludzie czyli Pixi i Zack nas kontrolują.. jednym słowem
Są po to, by nas zgłaszać.
A co najdziwniejsze, pojawiło mi się takie coś: 
A teraz wchodzę na forum i dosłownie mnie z niego wyfalifo ;D Jak by to ładnie nazwać (?)

Pixi star! Nie da się jej odmówić zaproszenia. Fajnie by było, jak ma się limit znaj, to ją nie przyjąć. Było by zaiście.. No ale życie ;D
Pixi Star Dała prezent? Już tłumaczę.. Pixi star dała nam jakieś tzw Dziadostwo,(Sory za wyrażenie)) ? i 200 sc, którym chyba nikt nie pogardzi. A wgl to tak: (Obrazeg z Grawigi! xD)
No i tak to.. Mam nadzieję, że nie zanudziłam a profilek Pixi prezentuje się tak:
Najdziwniejsze, że ona chce się do nas upodobnić, robiąc zdjęcia ;-; Typu jakieś projekty? Nie wiem jak to nazwać. Zobaczcie..

Looki -.- Tu nie zwracać na komentarze uwagi xD Tak, bo Pixi ma też nieszczęsne looksy. I co wy na to? Oto obrazek.

A Pixi ma też pokój. Zobaczmy jak się on prezentuje, wydaje mi się, że to ogród:
A tu, co ludzie sądzą na ten temat: (Obrazek z pewnego bloga :)) Żeby nie było że ściągam czy coś, więc mówię. Ostrzegam. Uwaga patrzcie:

Ludzie zgadzam się z wami ;_;
Mam nadzieję, że jeszcze żyjecie. :D A więc to tyle, a jak będę miała jeszcze coś do napisania, napisze  post, 
Pozdrawiam, Buda :3 <33 Tak, ja też was kocham xD


6 komentarzy:

  1. nie nawidze ich nie można do nich napisać niektórzy mówią że to hackerzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podejżewam że jest hackeram i dużo osób to podejżewa ona shakowała samanthe (extra) i innych dodatkowych z filmów a pozatym żeby nic nie podejżewali ludzie usuneła ślady jakie casting !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pixi Star zaprezentowała się jako chłopak xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to prawda że jest hackiem ale prawdopodobnie... (sorry za brak znaków interpunkcyjnych)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam do modów a oni napisali że Pixi Star Zastąpiła Shamathe'

    OdpowiedzUsuń