Menu

Logo bloga

Logo bloga

poniedziałek, 23 lutego 2015

Konkurs "Loock'er"

Witajcie rodacy! Ogłaszam konkurs na najładniejsze trzy look'i dla butynaszpilkach. Zasady są proste. Oto tytuły którym można nazwać swoje dzieła, jest ich nie wiele, ale tak ma być :) Od razu mówię, że w tym konkursie ważna jest kolorystyka związana z paletą kolorów.
 - czarno
 - niebiesko
 - różowo
Przepraszam, że tylko tyle tematów, ale to specialnie, bo chcę zobaczyć wasze umiejętności. :) Mam nadzieję, że będzie dużo wyświetleń na tej stronie, zapraszam również do zrobienia loo'cka. Pozdrawiam butynaszpilkach.

 - LOOKI PROSZĘ PRZYSYŁAĆ MI GDY JESTEM ONLINE! W KAŻDYM RAZIE MASZ MNIE MIEĆ W ZNAJOMYCH, LUB NAPISAĆ NA POCZCIE, A JA ZERKNĘ!
 - KONIECZNIE NAZWA MUSI ZAWIERAĆ
- ..................... - Konkurs "Lock'er
^^^^^^^^^^^^^
Nazwa tematu, np: - niebiesko, konkurs "Lock'er".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz