Menu

Logo bloga

Logo bloga

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

TOP five ArtBooks [2]

Witajcie w drugim odcinku z serii "TOP five ArtBooks" gdzie oceniam artbooki z TOP'a xD Oceniam ich pięć. Jak by to ująć dziś druga część serii :) A więc.. nie przedłużajmy  I zacznijmy! C: Link do pierwszej części leci do was :D A więc.. (Nie.. nie więc.) Lecimy! Pierwszy artbooks: :3

Pierwszy
Moja opinia: Artbook pomysłowy, kolorowy, z dużą ilością kolorowych napisów. Dopracowane obrazki. Brak tła nawet tu pasuje.

Moja ocena: 8/10




Drugi
Moja opinia: Artbook również pomysłowy, na typie "VS". Movie Stars są ubrane zgodnie do tematu artbookowego. Mogły by mieć jakieś animacje. Tło czerwone zbyt bardzo oślepia. Termometry są dopracowane. Odpowiednia ilość napisów.

Moja ocena: 6.5/10

Trzeci

Moja opinia: Artbook moim daniem fajnie by wyszedł, jeśli było by w nim więcej.. movie stars? następnie. Tło jest całkiem, całkiem. Ilość napisów może być.

Moja ocena: 4/10


Czwarty

Moja opinia: Artbook nie specialny, choć pomysłowy. Movie Stars całkiem dobrze wyszła z tą animacją. Lecz ta osoba wymusza lajki. Poza tym kilka błędów ortograficznych. Muzyka nie wiem, bo nie mam dźwięku.

Moja ocena: 2.5/10

Piąty
Moja opinia: Artbook świetny. Bardzo dopracowany. Tło świetnie pasuje. Ubrania nie są podobne jak w rejestracji, ale to tylko art. Rejestracja również nie taka sama, ale co tam. Animacja movie star mogłaby być inna.

Moja ocena: 9.5/10




To co? Teraz tradycyjne podsumowanko :) Suowo (Taa.. suowo *-*) Mary :3

Pierwsze miejsce: Piąty
Drugie miejsce: Pierwszy
Trzecie miejsce: Drugi
Czwarte miejsce: Trzeci
Piąte miejsce: Czwarty

Mam nadzieję, że drugi odcineczek się podobał :D To do następnego c; Do zobaczenia kotki =^-^=



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz