Menu

Logo bloga

Logo bloga

sobota, 8 sierpnia 2015

TOP five Artbooks [1]

Witam bardzo serdecznie w nowej serii "TOP five Artbooks". Proszę mówię zasady! Wybieram pięć Artbooków z TOP i je oceniam w skali 1-10. Oczywiście na koniec podam wyniki, czyli kto zajął pierwsze miejsce, ostatnie i tak dalej :) To co? Fruuuniemy? :3 Pierwszy artbooks:

1 Artbook

Moja opinia: Artbook wcale mi się nie podoba. Ale dlaczego? Jest to zwykły Art wykonany za pomocą kółek i kwadratów. Ale jeszcze tak niedopracowanie.. a tło? Nawet nie chce nic mówić. Ratuje go tylko jedynie dużo lajków.

Moja ocena: 4.0/10


                                                                                    2 Artbook

Moja opinia: Artbook jest przepiękny. Wszystko jest bardzo dobrze dopracowane. Na pewno wymagał dużo pracy. Nawet tło jest prawie na czasie. Poza tym też ma dużo lajków.

Moja ocena: 9.5/10


3 Artbook

Moja opinia: Artbook nie koniecznie dopracowany. Sam w sobie posiada nie zbyt wiele ikonek. Jedynym plusem są unikaty. Tło nie specialnie dobrane.

Moja ocena: 4.5/10


4 Artbook

Moja opinia: Artbook jest pomysłowy, mało jest tego na grze. Tła są przecudnie dobrane. Dużo ikonek. Movie Star mają odpowiednie animacje.

Moja ocena: 7/10



5 Artbook

Moja opinia: Artbook jest bezsensowny. Mało napisane, zero Movie Star, i reklamowanie innego Artbooka. Tło nawet dobre.

Moja ocena: 1.5/10





To co? Teraz tradycyjne podsumowanko ;) Tak jak to mówi MaryKateAnPlay xD

Pierwsze miejsce: Drugi Artbook
Drugie miejsce: Czwarty Artbook
Trzecie miejsce: Trzeci Artbook
Czwarte miejsce: Piąty Artbook
Piąte miejsce: Pierwszy Artbook

:) Mam nadzieję, że seria się podobała, na końcu serii, możecie ją skomentować lub czytać jeszcze raz! A więc, do zobaczenia kotki! ^=^

~ ButyNaSzpilkach :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz