Menu

Logo bloga

Logo bloga

poniedziałek, 7 września 2015

Oceńmy pokoje znajomych '1'

Yo,
Dziś witam was bardzo zimno wieczorem w moim laptopie! :3 poście*. poprawka, pała. Pewnie interesuje was tutuł, a nie 'pogawędki' ze starą. A więc. (!) (Ładne wejście B) Będziemy oceniać pokoje znajomych! Oczywiście moich. Seria od razu mówię jest dla każdego redaktora. Czyli np; Następnie napisze Weruś. Wybieram trzy pokoje i je oceniam (jak już mówiłam) w skali 1:10 (Przyroda mi się przypomniała ;_;) Lecimy. Zacznijmy może od.. Hmm.. kogoś kto jest on-line! :) C: Tego kto teraz jest pierwszy, uwaga, zmieniam kartę, i screen! Leci do was kto jest pierwszy! XD
Tak, to jest ta osoba, którą zaraz ocenimy. Na znak, że jest ona 'pierwsza na pasku' dałam 'chat' czyli listę znaj, tak? Czy coś takiego c; Bez zbędych, oceńmy ten pokój! :)
Jestem na zdjęciu, jarzysz to?!
Tak, oto pokój mrok173. Jest dość 'fajny' (Przypomina mi się historia z polskiego o znaczeniu słowa 'fajny' XD) I takie tam bajery w tym pokoju.. 223 lajków, nie źle! (y) Teraz 224, bo ja dałam. Moja ocenka..
7/10. Gratulacje :)
Następny pokój..
Werka, ty to masz momenty! XD Ja do screena a tu looka zrobiłaś C: Gratuluję, a teraz zerknijmy pokój mej córki (tak mi się napisało :o)
Tak prezentuje się pokój Werki. Fajny! (y) XD 80 lajków, w tym jeden mój, gratulacje dla mnieM. :) Ale ocenowo nie będę tutaj dawała notek typu 'ona jest reda i ją cenisz inaczej' czy takie tam. Nie. Wy też jesteście ludźmi tak jak ona, i ona też jest.. człowiekiem. Ale ocena.. 7.5/10! Gratulacje WerQu. Pora na ostatnią osobę. Uwaga!
Znowu Mrok XD Czekajcie, poczekam chwilę.
Oto nasza 'kobieta' (bo jak inaczej ją nazywać?! XD) ostatnia. Zerknimy na jej (miałam napisać 'staty' wiecie, z TFM c;) Pokójjj.
Ta oto kobieta ma w pokoju 18 lajków, w tym jeden mój. Pokój jest dość skromny. Moja ocena.. 5.5/10 :) Gratulacje.
Tyle dziś w poście, myślę, ze nowa seria się podoba. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz