Menu

Logo bloga

Logo bloga

sobota, 15 sierpnia 2015

Wyniki konkursu "Symetria"

No hejszo :3 Dziś oczekiwane wyniki. Tak jak mówiłam miały być niespodziewane. Dobrze. Czas na wyniki! :o A więc (moje nudne zapoznanie z wynikami ;_;) trzecie miejsce zajęła! Bo były same dziewczyny co nie? xD Zajeła! ..
Baktyl - Gratulujemy :) Chwila, kompowi odwala *_* A następnym czyli drugim miejscem zajętym w tym konkursie jest nasza kochana redaktora, która nazwa nosi..
Iga i psiaczki1 - Uszanowanie :D Znowu kompowi odwala ;_; A pierwszym miejscem w moim konkursie, jest.. Uwaga, Napięcie, Uwaga..
Alexandra st 100- Piękne Alekso :^ Takie proste.. takie piękne xD dosłownie ideał. Tak kolorowego cuda nie widziałam. A więc wyniki już znamy c; Dostaniecie nagrody w swoim czzaasie.. ale chyba liczy się zabawa, nie nagroda :) Dobrze, tyle w postku. Tylko ja jeszcze zaprezentuje swoje dzieło;



Piszcie w formularzu kontaktowym który wam się najbardziej podoba! :D Według mnie, to.. ostatni :3 A według was? Ślijcie. Lub też na pocztę marzycielemsp0@onet.pl :> Czekam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz